ORLEN
FORUM "PKN ORLEN"

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PROGRAM VITAY » NAGRODY Z KATALOGU

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

Nagrody z katalogu

co polecacie?
  
ANTONOW225
27.04.2009 17:46:51
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 74 #256080
Od: 2009-4-25


Ilość edycji wpisu: 1
często zapewne słyszycie z ust klienta: co mogę dostać za te punkty?
albo : a czy ta nagroda jest dobra czy jest warta tych punktów?
co wtedy proponujecie albo może jakieś nagrody odradzacie.
Ja po ostaniej przygodzie z pasem sauna coś tam wiem że nie bede tego oferował.
  
Electra26.04.2024 01:48:38
poziom 5

oczka
  
OrlenBoss
27.04.2009 18:24:15
poziom 3



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Polska

Posty: 103 #256089
Od: 2009-2-12
Proponuję często paliwo zamiast nagród bo do 10 000 nic ciekawego nie ma, a jak maja ponad 10 000 to daje katalog...
_________________
www.pkn-orlen.iq24.pl
  
ANTONOW225
27.04.2009 18:57:50
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 74 #256126
Od: 2009-4-25
gorzej jak ktoś ma więcej tych punktów. i zapyta Cię o rade co polecasz, jaką nagrodę. istnieje ryzyko że klient może mieć do ciebie później pretensje bo jednak jest nie zadowolony z nagrody
  
OrlenBoss
27.04.2009 19:01:43
poziom 3



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Polska

Posty: 103 #256131
Od: 2009-2-12
chce to bierze nie to niech spada my sie z klientami nie cackamy, dajemy katalog i sam wybiera, co wybierze to bedzie miał...
_________________
www.pkn-orlen.iq24.pl
  
ANTONOW225
27.04.2009 19:06:37
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 74 #256137
Od: 2009-4-25
no i o to chodzi. i najlepiej jeśli nagroda jest dostarczana na adres domowy a nie z odbiorem na stacji
  
OrlenBoss
27.04.2009 19:08:33
poziom 3



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Polska

Posty: 103 #256139
Od: 2009-2-12
u nas jest z reguły z odbiorem na stacji...ale nie ma żadnych problemów...
_________________
www.pkn-orlen.iq24.pl
  
ANTONOW225
27.04.2009 19:16:04
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 74 #256144
Od: 2009-4-25
u nas ostatnio klient z reklamacja pasa sauna przyszedł. ja mu wyjaśniłem tak jak mi orlen wyjaśnil. nagroda jest od orlenu ale producentem nagrody nie jest orlen.reklamacje musi zgłosić do producenta. bardzo był upierdliwy. no ale jakos poszło i sami odesłaliśmy mu nagrode i punkty dostał zpowrotem
  
k2mg6
11.11.2009 20:49:28


Grupa: Użytkownik

Posty: 22 #362300
Od: 2009-7-28
Ja zawsze odpowiadam: ze za te punkty moze sobie klient odebrac choinke zapachowa bardzo szczęśliwy ale wiecie pamietajcie ile jest wiernych posiadaczy karty vitay, naszych wiernych klientach, zbierajacych punkty latami tankujac zawsze za 5- PLN wesoły
  
Pepe
04.02.2010 00:15:10
Grupa: Użytkownik

Posty: 4 #439763
Od: 2010-2-3
Przetestowałem mikrofale (rewelka wręcz mnie zaskoczyła). Kolejna nagroda to garnki tefala - równie praktyczne jak i bardzo dobre..
  
ANTONOW225
05.02.2010 13:12:16
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 74 #441423
Od: 2009-4-25
odradzam alkomat. klient go ma i powiedział ze owszem pokazuje promile ale sekunde po wypiciu. godzine po piciu nie wskazuje
  
Stokrotka
05.02.2010 14:03:32
Grupa: Użytkownik

Posty: 22 #441465
Od: 2010-2-2
Ja zawsze oferowałam paliwo wesoły
  
Electra26.04.2024 01:48:38
poziom 5

oczka
  
OrlenBoss
06.02.2010 17:51:29
poziom 3



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Polska

Posty: 103 #442864
Od: 2009-2-12
Ja odradzam wagę łazienkową psuje się szybko...słyszałem że ponoć Radio CB jest dobre.
_________________
www.pkn-orlen.iq24.pl
  
aston
16.03.2010 16:35:54
Grupa: Użytkownik

Posty: 23 #495730
Od: 2009-7-14
Prawda jest taka, że (całe szczęście) te wszystkie nagrody to nie są towary jakby z bazaru ale dobrej jakości i dobrej marki.
  
tweety
27.03.2010 14:17:22
Grupa: Użytkownik

Posty: 11 #505735
Od: 2009-4-14
ja mam ekspres dolce gusto, namówiłam klienta który miał dużo pkt. żeby mi zamówił, extra sprawa zadowolona jestem na maxa nawet ten expres który stoi u nas na stacji nie umywa sie do tego, kawunia pysiuniawesoły można polecić w 100%
  
Freeman
27.03.2010 20:50:01
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: wlkp.

Posty: 93 #506041
Od: 2009-8-7



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
Z tym, że ten expres co stoi na stacji to sprzęt o wartości ponad 20 000 zł. Jeśli jest regularnie czyszczony to wątpię by ten z katalogu mógł mu dorównać, a wręcz nie wierzę.
  
tweety
29.03.2010 11:03:29
Grupa: Użytkownik

Posty: 11 #507070
Od: 2009-4-14
haha wlasnie mu nie dorównuje, chodzi o smak kawy, dolce gusto go przebija pysiunia
  
tweety
29.03.2010 11:03:58
Grupa: Użytkownik

Posty: 11 #507071
Od: 2009-4-14
potwierdziła to cała moja załoga i szefowawesoły
  
dyydyy
06.04.2010 11:59:19
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #513816
Od: 2010-3-16
Jestem klientem stacji, nie chcę się czepiać itd. ale tak jak czytam jak niektórzy piszą o klientach, jak się zwracająitd. to mam ochotę wszystkim dać po głowie za to, też pracuję w handlu i dla mnie złotą dewizą od lat "kilent Nasz Pan" jest i nie wyobrażam sobie na od....l klientowi cokolwiek powiedzieć, jeśli nie chcesz to nie pracuj...Oczywiście są tacy klienci, którzy nie zasługują na szacunek, ale bez przesady...
  
tweety
08.04.2010 19:21:50
Grupa: Użytkownik

Posty: 11 #515666
Od: 2009-4-14
to jeśli pracujesz w handlu to wiesz jak jest to po co gadasz pierdy, wiadomo że ludzie do szału moga doprowadzć, a nam pluja w twarz a my mówimy że deszcz pada bo kur.... może pajac jeden z drugim złożyć na nas skargę do orlenu
  
Pepe
11.04.2010 08:51:21
Grupa: Użytkownik

Posty: 4 #517356
Od: 2010-2-3
Nie pracuję na Orlenie i nie mam z nim nic wspólnego. Zgodzę się z Dyydyy że pisanie w ten sposób w sporej mierze rzutuje negatywnie na mój wizerunek tak więc pisząc negatywnie działacie Państwo na niekorzyść firmy. To, że można zadzwonić do Orlenu i złożyć skargę to jak najbardziej dobra sprawa bo jak inaczej wyobrażasz sobie możliwość reakcji na nieprawidłowe zachowania pracowników Orlenu Tweety? Sam składałem chyba dwukrotnie skargę ale na działanie moim zdaniem dystrybutorów gazu. Sposób rozpatrywania takich skarg przyznać muszę jest wzorcowy i chciałbym aby we wszystkich dużych koncernach tak to wyglądało. Wracając jednak do pracowników to oddać wam muszę że jako pracownicy chyba jedynej dużej firmy nigdy nie miałem do Państwa zastrzeżeń. Poziom obsługi i kultura naprawdę na wysokim poziomie. A "kij" w postaci skargi? Myślę że musi pozostać ponieważ nie wszyscy mają na tyle poczucia odpowiedzialności aby móc bez niego pracować
  
Electra26.04.2024 01:48:38
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PROGRAM VITAY » NAGRODY Z KATALOGU

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny